Wandel mee met de dominee

Maandag 22 juni 2026
Op maandag 15 juni wandelden we onder leiding van Christel Prins vanuit de Johanneskerk naar De Ligne waar het reizende kunstwerk ‘Blijf nabij’ staat opgesteld. Mooi om ook op deze manier betrokken te zijn bij dit thema van menselijke nabijheid op een moment dat iemand te maken heeft met een ongeneselijke ziekte. Na afloop van de wandeling dronken we koffie en thee in de Johanneskerk.
In de maanden juli en augustus worden er geen wandelingen met de dominee georganiseerd. De eerst volgende wandeling, waarvoor iedereen natuurlijk weer van harte welkom is, is op maandag 21 september om 13.30 uur. De startlocatie is dan op verzoek van Ben en Doetien Benz bij het Stammenderbos en we wandelen samen naar Kasteel Terborgh te Schinnen. Ben en Doetien willen hiermee samen met de wandelaars vieren dat ze op 20 augustus 55 jaar getrouwd zijn en dat Doetien op 14 september haar 80ste verjaardag viert.

ds. Jolien Leeffers
 
terug
×