Muzikale dienst op 12 juli

Dinsdag 23 juni 2026
Speel je een instrument en lijkt het je leuk om eens mee te musiceren tijdens een kerkdienst? Dan nodigen we je van harte uit om op zondag 12 juli je instrument mee te brengen. Voorafgaand aan de viering komen we kort samen om enkele liederen door te nemen, voornamelijk uit het Taizé-repertoire.

Samen muziek maken verbindt, verdiept de viering en geeft ruimte aan ieders talent. Of je nu (dwars)fluit, viool, gitaar, hoorn, accordeon, cello of een ander instrument bespeelt: je bent van harte welkom. We verzamelen een half uur voor aanvang van de dienst om de liederen gezamenlijk door te nemen.

Neem gerust je instrument mee en speel mee! Perfectie is niet vereist, plezier in samenspelen wel!

Marian Kneteman
 
terug
×